1e keer gevlogen!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu 1e keer gevlogen!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

1e keer gevlogen!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

28 Februari 2011 | Rusland, Moskou

Ja mensen ik heb net voor het eerst gevlogen!!
Het was te gek!! Nu lekker brak in Moskou waar ik vet lang moet wachten op mijn vliegtuig naar Hanoi.
Maar de zenuwen zijn weg hoor...

Ik heb eindelijk een wifi verbinding gevonden wat erg fijn is want zonder internet kan ik niet zoveel met mijn mobiel:(
Nu maar eens op zoek naar een bakkie koffie of n plekje voor n dutje.

Liefs,
Jantine

  • 28 Februari 2011 - 09:27

    Amanda Je Oud Coll:

    He meid respect voor je hoor zo'n reis in je eentje ik ga je blogs bijhouden en ben benieuwd naar je eerste pics maar in ieder geval veel plezier daar. Groetjes Amanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: