Easy rider trip!!! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Easy rider trip!!! - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Easy rider trip!!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

12 Maart 2011 | Vietnam, Nha Trang

Jaaa Ilona dat is precies wat ik heb gedaan gisteren en me keel is nu wel beter alleen heb ik nu heftige hoofdpijn hahaha! Ja je kan niet alles hebben!

En iedereen heeft het hier wel over de tsunami want ik zit hier aan de kust en de Filipijnen is wel in gevaar mar Vietnam zit daar net een soort van schuin achter dus wij zitten wel goed.

Vandaag een easy rider trip geboekt!!!! Woehoeee!!
Jullie denken allemaal van waar heeft ze t nu weer over haha maar ik ga 4 dagen 3 nachten achter op de motor n gedeelte van Vietnam door en van alles zien!
Ik ga als het goed is apen zien op n olifant rijden en n giga grote slang om me nek dragen en bij de lokale mensen in huis slapen:)
Ik vroeg m of ik ook mocht rijden en hij wil het me heel graag leren haha!!!
Ze gaan met 2 motors dus er komt nog een andere toerist mee.
Ik hoop zo dat t leuk is want t koste best wat.

Dus jullie horen het over een aantal dagen wel hoe het was!

  • 12 Maart 2011 - 16:15

    Arjan:

    Zo dat kling goed! Dus jantine gaat motor rijden :P

    Gelukkig dat je daar geen last van al het gedoe in japan hebt het gaat er daar heftig aan toe!

    Die hoofdpijn zal vast een andere reden hebben ghehe
    Veel plezier daar de komende dagen!

  • 13 Maart 2011 - 11:04

    Tante Margreet:

    Lieve Jantine, fijn dat je geen last hebt van de tsunami!! We waren best wel bezord, ook omdat je ging surfen!!! Is dat nog doorgegaan?? Die trip door Japan lijkt me erg mooi, zo zie je nog eens wat je anders nooit zou zien!!! Op een olifant rijden is erg gaaf, heb ik ook gedaan!!Veel plezier, doe voorzichtig en een Dikke Knuffel!!!!

  • 13 Maart 2011 - 11:07

    Tante Margreet:

    Ik bedoel natuurlijk Vietnam ipv Japan....slordig foutje, zou nu niet voor m'n plezier naar Japan gaan!!!!

  • 13 Maart 2011 - 12:23

    Ilona:

    Wauw Jan, klinkt ontzettend gaaf die easy rider trip! Vergeet er niet mooie foto's van te maken want ik ben erg benieuwd hoe het er daar allemaal uit ziet! Hopelijk wordt je hoofdpijn al minder!! volgende keer maar niet meer naar mij luisteren. haha. have fun! geniet van je laatste 14 dagen! XXXXX

  • 13 Maart 2011 - 20:18

    Tante Bea.:

    Ha Jantine.
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt. En nu achter op de motor. gaaf hoor. heel veel plezier, dikke kus.
    p.s. vergeet niet om foto's te maken!!

  • 16 Maart 2011 - 20:20

    Kitty Brouwer:

    zo globetrotter, jij maakt nog eens wat mee. Geniet maar van al het moois. Je blijft toch wel gewoon kapster of ga je nu als je terugkomt met dieren werken? Veel plezier en kom heelhuids terug.

  • 17 Maart 2011 - 13:51

    Jam Team:

    he motormuis, hoe is het daar? We hopen dat het goed met je gaat en echt super gaaf dat je al zoveel gedaan hebt.En echt kanp van je dat je het allemaal durft!!!! Dikke kus DAAN IKRAM en KAOUTAR

  • 19 Maart 2011 - 10:39

    Nelleke:

    nou kom op Jantine vertel nu maar eens hoe die easy rider trip is geweest. we zijn erg benieuwt wat je allemaal meegemaakt hebt.iets over honden??? brrr. en waar zit je nu? kom op vertel.... en geniet vooral van alles.liefs mama

  • 20 Maart 2011 - 20:36

    Tante Margreet:

    Fijn dat je zo geniet en onder de indruk bent van al die "andere dingen"!!! 'k Ben erg benieuwd naar de foto's en je verhalen!!!!Nog een paar daagjes,---> nog even flink genieten hoor!!!!
    Dikke knuffel van ons uit Spijkenisse!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: