Terug waar ik ben begonnen. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Terug waar ik ben begonnen. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Terug waar ik ben begonnen.

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

25 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi

Goeie dag!!!

Ik ben weer in Hanoi in het zelfde hostel waar ik 4 weken terug ook was...

In mui ne heb ik nog gekite surft... En het was echt heel leuk! Dus nog n verslaving erbij;)

Woensdag ochtend heb ik de bus gepakt naar Saigon en afgelopen nacht heb ik het vliegtuig naar Hanoi gepakt.
Er was wel een trein maar die deed er echt een eeuwigheid over.
Want de trein van Hanoi naar hue deed er al 14 uur over. Met het vliegtuig duurde het maar 2 uur om in Hanoi te komen.

In Saigon heb ik eigenlijk alleen de culturele dingen gedaan, waar ik niet zo'n zin in had maar wat je wel gedaan moet hebben.
Ik ben naar de tunnels geweest.
De tunnels waren heel gaaf! Ik heb iets van 20/30 meter in de tunnels gelopen en je wil niet weten hoe smal dat soms word! Ik zat op m'n hurken met m'n armen naar voren en hoofd omlaag, en dan moet je nog proberen vooruit te komen!
Maar de tour was vreselijk! Ik wou eigenlijk gewoon een scooter met gids huren zodat ik gewoon in de tunnels kon en dan weer terug, maar dat koste gelijk 10x meer....

Toen naar het oorlogs museum.
Erg indrukwekkend! Ze laten echt alles zien dus het was wel heftig.
Zelfs baby's van agent orange die helemaal misvormt zijn staan daar in potten op sterk water!!!

En vanochtend dus weer aangekomen in Hanoi!!!!
het is koud hier!!! Brrrrrrr!!
En al m'n warme kleren waren vies, dus glijk naar de was gebracht en dan kan ik t morgen ochtend gelukkig ophalen.
Morgen m'n laatste dagje en ik ga gewoon lekker niets doen:)

Ja ja dan ben ik zondaag aaf alweer thuis!!!
Dus ik spreek jullie allemaal wel weer als ik terug ben.


  • 25 Maart 2011 - 15:23

    Ronald:

    Kort he 4 weken...... :-)

    Volgend jaar 2 maanden??

    Goede reis!

  • 25 Maart 2011 - 19:10

    Merel:

    Balen dat je alweer moet gaan. Ik hoop je snel te spreken! Ik bel je wel begin volgende week ofzo ok?!

    Liefs!

  • 26 Maart 2011 - 09:55

    Janneke, Rik En Job:

    Hi Jantine, alweer onderweg terug! BALEN! We hebben heel erg genoten van al je verhalen! Welkom terug in ons kleine ***landje! xx

  • 26 Maart 2011 - 10:27

    Marleen:

    Ha Jantine,

    Jammer zeg dat je alweer naar huis gaat, 'k heb genoten van je reis verhalen. Zo te lezen heb je een super mooie reis gehad.

    Goeie reis naar huis.

    Marleen

  • 26 Maart 2011 - 11:18

    Connie:

    Een hele goede terugreis!

  • 26 Maart 2011 - 11:27

    Tante Margreet:

    Hier in ons kikkerlandje is het ook koud, na een paar dagen heel mooi weer, dus trek maar een trui aan!!! He, meissie, goede reis, probeer wat te slapen in het vliegtuig!!!! We zijn benieuwd naar je foto's en verhalen!!! Dikke knuffel vanuit spijkenisse!!!

  • 26 Maart 2011 - 13:02

    Nelleke:

    ho oi nou het is hier 1400u bij jou bijna 20.00u ik ga maar eens boodschappen doen MELK halen. en lekker bruin brood.heerlijk he! en hollandse kaas......krijg je al zin....nog even geduld.slaap nog lekker en voor morgen een goede reis. XX mama

  • 27 Maart 2011 - 12:52

    Je Vader:

    hoi meid.....zo, de 4 weken zijn zeker voorbij gevlogen! Het zit er weer op, jammer genoeg. Goede reis naar het kikkerlandje hier......ennuh: hier is het al redelijk lente, met temp net onder de 20C. Uit de wind al lekker vertoeven op een terrasje met een koude klets !
    Ik zie gauw de foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: