Ziek:( - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Ziek:( - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Ziek:(

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

11 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi


Halloooo!!

Ja alweer in Nha thrang...
Hoi an was te gek! Mooi strand leuke mensen en leuke strand feesten en kroegjes.
Savonds waren de straten verlicht met lampions dus een erg mooi gezicht.
Ik kon daar een fiets huren voor 1 dollar per dag ( dat is 20.000 dong haha) dus daarmee kon ik heel hoi an mee door fietsen en binnen 15 à 20 min was ik dan op het strand.

De 1e dag op het strand was erg koud waardoor ik heel erg verkouden ben geworden en me longen helemaal kapot hoest:s dus dat is een beetje balen en de laatste dag dat ik op het strand was ben ik verbrand haha dus kvoel me niet zo top... Gelukkig niet heel erg verbrand...
Ik heb echt van alle soorten medicijnen bij me maar niets voor me keel.

Maar gisteren om 6 uur savonds de bus gepakt naar Nha thrang die deed er 14 uur over en het was een slaap bus maar erg benauwd dus de hele nacht hoesten. De bus was ook echt compleet vol gepropt dus allemAal Vietnamese mensen die op de gang paden lagen haha dus als je naar de toilet moest dan was het klimmen!
in Nha thrang aangekomen glijk naar een hostel en m'n. Bed in gedoken en pas om 3 uur er weer uit.
Nu net een heerlijk ontbijtje gehad en zo de stad maar eens verkennen,

Vanavond zie ik als het goed is wat mensen die ik in Hanoi en een paar in hoi an heb ontmoet en de bedoeling is om te gaan stappen want Nha thrang is een party stad, maar moet nog maar ff kijken of k dat trek... Ach sterke drank is mis wel goed voor me keel tog!? Goed excuus om wel te gaan haha.

  • 11 Maart 2011 - 10:17

    Merel:

    Klinkt alweer goed afgezien van je keel dan.. klein trucje(helpt bij sommige mensen) water met zout gorgelen, komt de boel een beetje los. Of citroen persen, dat sap opwarmen met wat honing = een soort antibiotica!

    Heel veel plezier in wat dan ook, al die namen lijken op elkaar:P

  • 11 Maart 2011 - 10:36

    Ca:

    Balen dat jeje niet zo top voelt maar het klinkt wel super al die verhalen! Geniet van alles en snel beter Worden!! Xx ca

  • 11 Maart 2011 - 10:54

    Ilona:

    Lekker man ff feesten! Wel doen hoor nu heb je de kans.! Jmmer dat je ziekjus bent, idd gewoon wat sterke drank tegenaan gooien! hahaha nee doe maar voorzichtig. Heb je daar geen last van de aardbeving in Japan? Er word gewaarschuwd voor tsunami's maar ik denk niet dat die de kust van vietnam kunnen bereiken. Meid geniet nog ff!! Kus

  • 11 Maart 2011 - 16:38

    Willem:

    Shit dat is wel naar, je bent wel altijd op van die lekkere momenten ziekjes :s hopen dat het snel weer over gaat... Veel plezier met feesten :)

    xxx

  • 11 Maart 2011 - 21:56

    Je Vader:

    shit, jij hebt ook altijd wat. Maakn je de reis va je leven, en dan ben je ziek, en laat je je verbranden. Ik hoop dat het gauw over gaat, en je weer vollop kan genieten.
    Veel plezier verder....

    PS: operatie wo is goed verlopen, maar mijn li-hand is nog compleet onbruikbaar. 21 mrt hechtingen eruit!!

  • 12 Maart 2011 - 13:39

    Connie:

    Verkopen ze daar geen snoepjes die goed zijn voor je keel of hebben ze daar geen drogisten? Sterkte er mee. Misschien is sterke drank inderdaad wel goed voor je keel, haha. Hoop dat je snel weer opknapt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: