In hoi an!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu In hoi an!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

In hoi an!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

07 Maart 2011 | Vietnam, Hoi An

Ben alweer in hoi an! Na Hanoi ben ik eerst naar hue gegaan maar daar vond ik het behalve in de kroeg n beetje saai haha... Dus ja ik al met mede backbackers gefeest:)

In hoi an is het echt super mooi en veel backpackers dus ik blijf hier wel ff hangen. Heerlijk weer en veel winkeltjes.

Vandaag heb ik n shirt laten maken wat ik morgen ga passen dus hoop dat ie leuk word! En heerlijk m'n handen en voeten laten doen voor weinig geld:)

Khoorde dat t koud is in nl dus sterkte daar nog mee!!
Ps: ik word hier echt de hemel in geprezen omdat ik zo wit ben haha!! En ik maar balen want k wil bruin worden!!!

  • 07 Maart 2011 - 10:46

    Willem:

    Haha omgekeerde wereld :p hier wil iedereen altijd bruin worden, misschien moet je een paar mensen vragen of ze je een beetje kleur willen geven ;)

    xxx

  • 07 Maart 2011 - 10:55

    Jantine De Jong:

    Haha ja ik had al gebraad of ze wouden ruilen hahaha

  • 07 Maart 2011 - 19:38

    Ronald:

    Leuk om te horen dat je je niet al te erg verveeld... :-) Vanuit Hoi an kun je ook lekker richting strand lopen... kost je wel een uur lopen.. maar erg lekker en halverwege aan de fruit shake... :-)

    Of met een lokale brommer mee liften naar wat tempels... errug leuk...

  • 09 Maart 2011 - 08:37

    Mamma En Margreet:

    Goede morgen!!!
    Vanuit een regenachtig Spijkenisse, waar we net lekker croissantjes hebben gegeten, geven we je een dikke knuffel!!!! We gaan lekker naar het strand, uitwaaien.... alleen het weer mag wat beter!!!! Groetjes en liefs van Mamma en Margreet

  • 11 Maart 2011 - 01:59

    Rick:

    Hey klinkt leuk allemaal, 22C zien we hier voorlopig nog niet, geniet ervan en ik blijf je volgen1

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: