Hai long bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Hai long bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Hai long bay

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

04 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi

Ja weer terug in Hanoi van hai long bay.. Wauw het is zo mooi daar maar wel koud en geen zon!!! Het was mistig maar dat maakte die rotsen wel heel mooi!

Ik ben naar n giga grote grot gegaan en ben gaan kajakken. En ik ben trouwens ook naar ht poppen theater gegaan in Hanoi.... Ja klinkt suf maar het is mooi om te zien hoe ze alles hebben gemaakt enzo..

Nu pak ik de trein naar hue!!! Dus hopen op zon...
Maar gelukkig is het een stuk beter hier als in nl:)

  • 04 Maart 2011 - 11:18

    Ilona:

    Jeetje wat heb jij het goed daar!
    Gelukkig heb je wel contact met leeftijdsgenoten! Meid heb veel plezier! Ik lees al je berichtjes en ben benieuwd wat je nogmeer allemaal meemaakt.! XXXX

  • 04 Maart 2011 - 11:57

    Merel:

    Je pakt flink aan hoor ik, haha! Veel plezier in Hue!

  • 04 Maart 2011 - 14:27

    Nelleke:

    leuk dat je naar die water?poppen bent geweest las dat dat erg mooi is.goeie reis naar hue hoop dat je weer leuke mensen ontmoet.en dat je een beetje uitgerust aankomt.liefsxxxmama

  • 05 Maart 2011 - 12:24

    Connie:

    Hartstikke leuk dat we je zo kunnen volgen. Het is hier ook koud maar wel zon. En een beetje cultuur snuiven is ook nooit weg. Wij wensen je de komende tijd veel zon toe. Veel plezier daar!

  • 05 Maart 2011 - 17:39

    Martijn:

    Al gezellig gefeest met mede backpackers??? Groetjes M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 8378

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: