Naar hai long bay!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Naar hai long bay!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Naar hai long bay!!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

03 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi

Gisteren echt n top dag gehad met 5 andere meiden.
Lekker de stad in gegaan en een tripje naar hai long bay geboekt en dat ga ik vandaag doen.
2 dagen en 1 nacht op een boot:) eindelijk zon!! Want hier in Hanoi is ht wel warm maar geen zon te bekennen vanwege al die smog!

Dus je hoort over een paar dagen weer van me want ik heb daar geen internet...

  • 03 Maart 2011 - 08:35

    Arjan:

    Kijk dat is het betere weer! Vanmorgen was het weer ramen krabben.

    Veel plezier op de bood en geniet er van!

    Gr,
    Arjan

  • 03 Maart 2011 - 12:09

    Willem:

    Dat klinkt goed, begin jarloers te worden :p hier schijnt de zon ook maar is het niet zo lekker warm...
    Zonse en veel plezier met de tocht...
    xxx

  • 03 Maart 2011 - 13:29

    Je Vader:

    Fijn dat tot nu toe alles lekker en leuk verloopt!
    Vooral je visum ging lekker vlot, las ik....hartstikke goed hé?

    En genieten maar van het weer, hier is het redelijk fris met maar net boven 0 overdag.

    Heb je nog de terugvlucht kunnen bevestigen?? :) Meestal met dat soort bananenlanden "vergeten" ze wel eens je reservering als ze niets meer horen, en kan je niet meer terug op die dag......zou een beetje slordig zijn.

    Veel plezier nog verder !!!!

  • 04 Maart 2011 - 10:15

    Jan10e:

    Ja ik heb mijn terug vlucht Bevestigd! Maar er was geen loket op het vliegveld dus k was wel blij met dat nummer wat je me gaf maar toen ik het nr belde kreeg ik te horen dat ik geen toestemming had om het nummer te bellen haha.maar ik heb toen naar het nl nr gebeld en toen lukte het wel:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: