bijna weeeeeg!!! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu bijna weeeeeg!!! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

bijna weeeeeg!!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

27 Februari 2011 | Nederland, Barneveld

goeie dag mensen!!!

whaaaaa ben de minuten aant af tellen, en me buik draaid rondjes! maar tkomt vast en zeker goed...hoop ik dan maar:D

vanaaf om 23:40 vlieg ik naar Moskou:)
en ik kom dinsdag ochtend aan in hanoi!! dus ik hoop dan snel wat te kunnen laten horen van me.

liefs,
jantine!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barneveld

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 8379

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: