Gaaaap!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Gaaaap!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Gaaaap!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

28 Februari 2011 | Rusland, Moskou

Nog 6 uur wachten... K dacht dat ik n vet lang dutje had gedaan, dus ik schrok n beetje wakker met het idee dat ik nog maar n uurtje had haha pas na 20 min had ik door dat ik maar iets van n half uur/3 kwartier heb geslapen en dus nog steeds vet lang moet wachten:(

Het is echt een gigantisch vliegveld en kben m al
Meerdere keren door gelopen dus mijn beweging heb ik iig al genoeg gehad:)
Maar de winkels konden wel wat creatiever...
Ze hadden duidelijk geen inspiratie meer want je heb hier maar 4 verschillende winkels haha..
Je heb een kiosk achtig winkeltje, een zonnebrillen winkel, drank en sigaretten winkel en een soort van DA.
Dus om de paar meter kom je de zelfde winkels tegen.
Kan ik iig elk uur een ander luchtje op spuiten en
Me wallen weg werken:)

En die sneeuw buiten blijft gek...

  • 28 Februari 2011 - 11:12

    Arjan + Mamma:

    Hoi hoi.

    Veel succes nog met wachten! Misschien kan je nog ergens wat reis stekkers scoren + een fohn want die heb je hier nog op je bed liggen :D

  • 28 Februari 2011 - 12:00

    Marleen Bos-Dirkse:

    Hoi Jantine, ik zag de link op je hyves staan. Ik hoop dat je een super leuke reis hebt.
    Succes met wachten vandaag en ik ben benieuwd naar je verdere verhalen!

    Groetjes Marleen

  • 28 Februari 2011 - 12:19

    Nelleke:

    hoi hoi
    gek hoor dat je ineens weg was even een naar gevoel dus heerlijk dat we wat van je horen.... volgens mij heb je op het vliegveld geslapen. ben je nog bij die balie geweest? jammer van die fhon en stekkers maar er zijn ergere dingen. knuffel en kus mama.

  • 28 Februari 2011 - 12:57

    Jantine De Jong:

    Ag ja maakt niet zo uit. Ja heb op t vliegveld geslapen. Kan makkelijk hoor!! Weet niet waar die vrouw het over had maar t is volkomen veilig hier hoor!

    Pff wat zijn die matrouskas duur hè!!
    Maar me mobiel is al bijna op dus kzet m uit. Khoop dat ik m in Hanoi snel kan opladen.

  • 28 Februari 2011 - 14:38

    Connie :

    Hoi Jantine,
    Hoe was het vliegen? Erg om 6 uur te wachten! Zonnebrillen heb je die daar nodig? En zijn de sigaretten daar niet goedkoper? Nou heel veel plezier met je doorreis naar Vietnam!

  • 28 Februari 2011 - 20:08

    Je Vader:

    Hoi meid.
    De eerste etappe heb je al, dus.
    Vergeet niet je terugvlucht te bevestigen, bij de Aeroflot balie net na de douane in Vietnam. Ik ken je een beetje, dus je vergeet het, en je leest dit in je eerste hotel oid. Bel dan ff met Aeroflot Hanoi: 7718542
    De winkels op Moscow airport is inderdaad armoe troef, maar wel goedkope drank :)
    Veel plezier nog !!


  • 28 Februari 2011 - 20:44

    Ca Dirk En Boa:

    Hey tienus, we hadden nog steeds niks van ons laten horen sorry! Heb je de tas nog mee genomen? Is tie fijn?
    Geniet van deze bijzondere ervaring en we vinden het dapper van je dat je het doet! Xx ca en Dirk

  • 28 Februari 2011 - 20:46

    Boaz:

    Hizmsnzn xnxkx nsudhdjeb malaga sdndkdn sdndndj
    Dat betekent: He tante tinus ik heb je gemist vandaag bij oma! Fijne reis! Xx boaz

  • 28 Februari 2011 - 22:01

    Martijn-x:

    Geen vliegangst opgelopen dus, gelukkig maar. Heb je nog een spoedcursus Russisch gehad??? haha groetjes Martijn

  • 01 Maart 2011 - 14:20

    Oma En Nelleke:

    hoi tienus
    we zitten hier te genieten van je berichtjes. oma hoopt dat alles goed gaat en heb je lekker geslapen? vliegen is leuk he?
    welterusten voor vanavht en morgen veel plezier liefs oma en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 8377

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: