Hanoi!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu Hanoi!!!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Jantine Jong - WaarBenJij.nu

Hanoi!!!!

Door: Jan10e1990

Blijf op de hoogte en volg Jantine

02 Maart 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo mensen!!! Vanochtend om 9 uur stond ik buiten het vliegveld... Totaal in shock!! Na veel gedoe met taxi bus en weet ik veel wat allemaal ben ik wel in n super tof hostel terecht gekomen! Glijk n Nederlands meisje ontmoet en daarmee m'n eerste Vietnamese maaltijd en biertje mee gegeten/ gedronken.

Het is echt waanzinnig hier!
Maar ik laat later wel meer weten want het is nu al bijna 1 uur snachts dus kga lekker me bedje in en hopen dat ik n beetje fris en fruitig ben morgen.

Weltrusten!!

  • 01 Maart 2011 - 17:58

    Martijn:

    Slaap lekker dan maar, en ontstress maar goed in Vietnam. Alvast veel plezier met het echte begin van de reis.
    Groetjes en x Martijn (uit Nederland)

  • 01 Maart 2011 - 19:53

    Ronald:

    Goed aangekomen dus.... :-) Het gaat nu echt beginnen!!

    Klinkt kinderachtig maar...: Ze hebben erg beroemd waterpoppen theatervoorstelling in Hanoi, vlak bij centrale meer. Zeker even doen..... :-)

    enjoy...

  • 01 Maart 2011 - 21:59

    Ca:

    Nou geniet ervan!! Super leuk!! Xx ca

  • 02 Maart 2011 - 09:48

    Willem:

    Nu kan het echte backpacken beginnen :p Wel tof dat je gelijk een Nederlandse bent tegen gekomen, kan je even wennen en toch je eigen taal spreken :)

    Nu hopen dat er ook nog veel zonnetjes komen te staan bij de weersverwachtingen... De temperatuur is iig al een stuk beter als hier ;)

    xxx Willem

  • 02 Maart 2011 - 13:01

    Jelle:

    He Jantine,
    Een vraagje over het visa on arrival. Hoe is dat gegaan, is de brief van de website echt voldoende of kreeg je nog vragen op schiphol? Het stempelen 25 USD of komen er toch nog extra kosten bij kijken?

  • 02 Maart 2011 - 20:39

    Merel:

    Zo raar dat je nu gewoon aan de andere kant van de wereld een beetje rondloopt in 1 of ander land waar ik geen touw aan vast kan knopen(letterlijk en figuurlijk).

    Tof dat je direct een meisje hebt ontmoet! Je moet wel regelmatig blijven posten hoor! Wil je verhaal supergraag lezen.

    Heel veel plezier!

    Liefs

  • 03 Maart 2011 - 00:17

    Jantine De Jong:

    Ja visum is heel makkelijk.. Je hoeft alleen die 3 formulieren mee te nemen en 1 daarvan in vullen en ik
    Moest van te voren 18 euro geloof ik over maken en je moet er gewoon voor zorgen dat je al 25 dollar bij je heb.
    Op Schiphol moest ik wel
    Mijn papieren laten zien dat ik een visum had aangevraagd.
    En in Vietnam spreekt alles voor zich. Ik was binnen 20 min klaar en stond ik buiten:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Jantine

Actief sinds 14 Feb. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 8376

Voorgaande reizen:

27 Februari 2011 - 27 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: